VÁSÁRLÓI TÁJÉKOZTATÓ - BEVEZETŐ

Kérünk mindenkit, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni a Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el a Webes rendelések esetében használatos Általános Szerződési Feltételeinket (WÁSZF), jelen tájékoztató anyagunkat, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és magára kötelező érvényűnek tekinti.

Jelen webáruházban, a rendelések leadásával létrejövő fogyasztói szerződésben, illetve a későbbi kapcsolattartás során használt nyelv a magyar.

A webáruházban való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az internet technikai lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását. Javasoljuk, hogy használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, és mindenkor telepítse az operációs rendszer aktuális biztonsági frissítéseit, és a böngészőjét.

Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a weboldalra való csatlakozás miatt következett be. Vásárlót terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.

A megrendelést Szolgáltató a webáruházon keresztül csak akkor fogadja el, ha a Vásárló a megrendeléshez szükséges valamennyi adatot helyesen adja meg. A Szolgáltatót a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén Ügyfélszolgálatunk (e: r e g u l u s @ r e g u l u s . h u - telefonon: +36 20 373-8131) rendelkezésére áll hétköznap (H-P) 08-17 óra között.

Megrendelése általában akkor lép életbe, ha azt e-mail-ben vagy telefonon is visszaigazolják munkatársaink.A megrendelés visszaigazolásának nyelve a szerződéskötés nyelvével megegyezik.

Szolgáltató és a vásárló között jelen webáruházon keresztül létrejött fogyasztói szerződés (hatálya szerint: 45/2014(II.26)Korm.r. "Üzlethelyiségen kívül, illetve távollévők között kötött szerződés") nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, így az nem kerül iktatásra, és későbbiekben papír alapon nem hozzáférhető.

WEBES RENDELÉSEKRE HASZNÁLATOS ÁLTALÁNOS SZERZőDÉSI FELTÉTELEK (WÁSZF)

I. FEJEZET

Jogi tájékoztatás a 45/2014(II.26.) "a Szolgáltató és a Fogyasztó között kötött szerződésekről" szóló Kormányrendelet szerint

A)

A "www.naturenergia.hu" webáruház szolgáltatásait az alábbi vállalkozás látja el: Mangone Kft.

B)

A szolgáltatások főbb köre: ipari berendezések.

A szolgáltatás igénybevevői: a) a 45/2014(II.26) Kormányrendeletben illetve a 2013.V. tv (új Ptk.) 8:1.§(1)3. szerint "fogyasztó"-nak minősülő magánszemélyek (mely értelmezésben fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy), illetve b) vállalati vásárlók, mint műszaki kivitelező vállalkozók és gazdasági társaságok, a megvásárolt berendezések beépítése céljából - tehát azon vásárlók, melyeknél a vásárlás nem a saját, "magán célú" használatra történik.

Értelmezésben továbbiakban a Fogyasztó még "Vásárló", Szolgáltató és Fogyasztó együttesen "Felek" megnevezés alatt szerepelhet.

Korm.r.4.§ 10. Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak.

Korm.r.4.§ 14. Üzlethelyiségen kívül kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés,

Jelen weboldal (www.naturenergia.hu) a Korm.r.4.§ 11. szerint "távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz"-nek minősül.

A fogyasztói árak bruttó árak (az ÁFÁ-t tartalmazzák). A végösszeg a termékek össz árából és a szállítási díjból tevődik össze. A Fogyasztó a weboldalon a "vásárlói kosár" összeállítása után, a RENDELÉS gombra kattintva vásárlói szerződést köt a Szolgáltatóval. A kötelem keletkezéséről a Szolgáltató emailben (Korm.r.4.§ 9.) tájékoztatja a Fogyasztót.

Vásárlóink - a termékek jelen webáruházban történő megvásárlásához - számlázási adatait és szállítási címét rögzítenünk kell.

A rendeléskezelés során történő adatkezelés szabályait a 2011. évi CXII. Infotv alapján készült adatkezelési nyilatkozatunk tartalmazza.

C)

Weboldal Műszaki Üzemeltetése

A "www.naturenergia.hu" domaint kiszolgáló webszervert a Silihost Kft. (székhely és postacím: 2800 Tatabánya, Boróka utca 7.; tel.: +36 1 788-4060; email: i n f o @ silihost.hu) üzemelteti a Magyar Telekom Dataplex szerverházában. A webáruházban rögzített megrendelési adatok tárolása tehát helyileg Magyarországon belül, Budapesten történik.

D)

Az összes megrendelt termékre az alábbi szállítási információk vonatkoznak:

Bruttó 70.000 forint feletti megrendelésnél a futárszolgálat által megadott méreten (max. magasság 60cm, max. szélesség 80cm, max. hosszúság 200cm) és súlyhatáron (max. 40kg) belül küldhető termékek kiszállítása Magyarország területén díjtalan.

Bruttó 300.000 forint feletti vásárlás esetén a kiszállítás díjtalan (Magyarországon belül).

40kg egyedi tömeg felett a termék(ek) gépkocsiról történő leemeléséhez a szükséges eszközt vagy élőerőt Vevő köteles biztosítani, a gépkocsivezető kizárólag 40kg tömeg alatt kötelezhető a termék(ek) gépkocsiról történő leemelésére.

A megrendelést követően az alábbi átvételi, kiszállítási módok közül választhat:

Futárszolgálati díjak:

A számlát, a kezelési útmutatót (amennyiben valamely termékhez tartozik) a csomag tartalmazza vagy internetes oldalunkról letölthető. A csomag sértetlenségéről az átvételt megelőzően győződjön meg és amennyiben sérülést észlel, úgy jegyzőkönyvet vetessen fel és a csomagot ne vegye át. Amennyiben a sérült csomagolás ellenére átveszi a terméket, úgy azzal elismeri a termék(ek) sértetlen állapotú átvételét. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem fogadunk el.

E)

Jelen weboldalon az 1997:CLV.Fogyv.tv.14.§(4) és (5) szerint az árak feltüntetése HUF pénznemben történik, a webshop vastag betűvel (kivéve a listaszerűen felsorolt termékek) jelzi az árakat. A termékek mindig a megrendelés pillanatában feltüntetett fogyasztói áron kerülnek értékesítésre. Szolgáltató fenntartja a jogot termékei árainak eseti változtatásaira, amely nem visszaható hatályú.

Fizetési lehetőségek:

F)

A szerződéskötést követő telefonos kapcsolattartásra és a fizetési eszköz használati díjára vonatkozó részletes szabályok:

Korm.r. 6.§ Ha a vállalkozás a szerződéskötést követő kapcsolattartáshoz telefonos ügyintézést biztosít, a vállalkozás biztosítja, hogy a vele kapcsolatba lépő fogyasztót a hívásért emelt díj nem terheli. A www.naturenergia.hu ügyfélszolgálati telefonszáma normál (nem-emelt) hívásdíjú telefonszám: +36-20/373-8131.

Korm.r. 7.§(1) A vállalkozás az adott fizetési mód igénybevételéért a fizetési móddal összefüggésben felmerült általa viselt költséget meghaladó díjat nem számíthat fel (ilyen költség az esetleges utánvét költsége, melyet változatlan értéken számláz tovább).

G)

Jelen tájékoztatásra és a weboldalon található termékleírásokra a Korm.r. 11.§-a érvényes.

Fogyasztó a teljesítés igényét a weboldalon a rendelés gombra kattintás pillanatában (vagy telefonos rendelésben) jelzi, tehát "azonnali" teljesítést kér (Korm.r. 13.§ és 19.§).

A Rendelés menete:

A rendelések feladásához a regisztráció nem kötelező, de műszaki kivitelező partnereinknek ajánljuk, a többszöri vásárlást kényelmessebbé teheti.

1. A megrendelni kívánt termék mennyiségének megadását követően a "Kosárba" feliratú gombra kattintást követően a termék felkerül a rendelt termékek listájára. A lista a "Kosár tartalma" linkre kattintás után bármikor megtekinthető.

2. Amikor minden megvásárolni kívánt terméket elhelyezett a kosarában, kattintson a "Kosár tartalma" linkre, hogy megtekinthesse annak tartalmát. A kosárban a termékeket törölheti, mennyiségüket módosíthatja.

3. A kosárban található "Tovább" gombra kattintva haladhat tovább a megrendelés folyamatában. Ekkor regisztrált partnereink esetében kiírásra kerülnek a regisztráció során megadott számlázási, szállítási és fizetési adatok, egyébként a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatok bekérése történik meg. Itt lehetőség van az adott megrendelésre vonatkozó szállítási címet megadni.

4. A "Befejez" gombra kattintva a megrendelés rögzítésre kerül, melyről a regisztráció során megadott email címre egy visszaigazoló levél kerül automatikusan elküldésre. A megrendelés elküldéséhez jelen szerződés elfogadását jelölő négyzet bejelölése minden esetben szükséges. A visszaigazolás még nem jelenti a megrendelés elfogadását.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8.00 és 17.00 között történik.

A megrendelés fogadását követő egy munkanapon belül - amennyiben szükséges - felvesszük Önnel a kapcsolatot és tájékoztatást adunk a megrendelt termékek elérhetőségéről, a várható szállítás határidejéről. Amennyiben a kapcsolatfelvétel 5 munkanapon belül eredménytelenül zárul, úgy a megrendelést tárgytalannak tekintjük. Előre utalás és bankkártyás fizetés esetén a kapcsolattartásra képtelen ügyfeleink befizetéseit viszafordítjuk.

A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására. Ilyen esetben a megrendelés a feladást követő munkanapon kerül feldolgozásra.

Rendszerünk a megrendelésről egy automatikus levelet küld Önnek, melyben található rendelési számra hivatkozva érdeklődhet megrendelésével kapcsolatban elérhetőségeink bármelyikén vagy ellenőrizheti a rendelés állapotát a webshopban. Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja a megrendelőt terheli, az újra küldést kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

FIGYELEM : A szállítást olyan helyre kérje, ahol mindig tartózkodik valaki, aki tud a csomag érkezéséről. Kérjük, hogy abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak.

A szállítási díjat is tartalmazó számlát a csomagban találja meg.

Eredményes vásárlást kívánunk!

H)

Korm.r. 20.§ (2)b) szerint a szerződés teljesítésétől a Fogyasztó a rendelés után, legfeljebb 14 naptári napon belül, Korm.r. 4.§.9. szerint az m a n g o n e k f t @ g m a i l . c o m címre küldött email nyilatkozattal állhat.

Weboldalon keresztül történő megrendeléstől telefonos úton (szóban) elállni nem lehet. Az elállási nyilatkozattal felmondott rendelés teljes díját, Korm.r.23.§ szerint Szolgáltató a felmondástól számítva a legkésőbb 14 napon belül, banki átutalással téríti meg a fogyasztó felé.

Elállási nyilatkozatminta:

Címzett:

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási jogomat/jogunkat az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

........................................................

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

Kelt:

Már kiszállított, de hibás teljesítésű (hibás összeállítású, vagy a szállítás során elromlott) tételek esetén, szavatossági/jótállási igények teljesítésével kapcsolatban Szolgáltató a visszaszállítását vállalja (Korm.r.24.§).

FIGYELEM!

Korm.r.29.§ esetében - különös tekintettel § a) és d) - a fogyasztó elállási jogával nem élhet, ha rendelését jelen weboldalon leadta, Szolgáltató időben és tartalomban pontosan a rendelésnek megfelelő tételeket MÁR KISZÁLLÍTSSAL TELJESÍTETTE, de fogyasztó azt mégsem kívánja átvenni. Másfelől, a fogyasztót NEM ILLETI MEG AZ ELÁLLÁS JOGA OLYAN TERMÉKEKNÉL, MELYEK KIFEJEZETTEN AZ ő IGÉNYEIRE (EGYEDILEG TERVEZVE) KÉSZÜLTEK. A kormányrendelet ezen esetekben nem kötelezi a Szolgáltatót sem a termékek visszaszállítására, sem a díjak visszafizetésére.

I)

Ügyfélszolgálat, információk, esetleges panaszbejelentés: munkanapokon 08:00 és 17:00 óra között telefonon vagy emailben.

2013. évi V.tv. (Ptk. 6:159.§ - 6:174.§) szerinti kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényre, jótállásra anyagi követelést csak a megérkezett tételek átvétele után, a) közös megegyezés útján, b) békéltető eljárással vagy c) polgári jogi eljárásban lehet érvényesíteni.

Jótállási igény benyújtásának feltétele: ha a kiérkezett tételek (termékek) nem használhatóak (gyártási hibások, vagy szállítás közben elromlottak), és etekintetben egyértelműen megállapíthatóan a Szállítót vagy Forgalmazót (Mangone Kft.) terheli felelősség.

Kellék-/termékszavatossági és jótállási igény egyszerre nem érvényesíthető.

Szavatossági vagy jótállási igény benyújtása 19/2014(IV.29) NGM.r. szerint nem fogyasztóvédelmi panasznak minősül. Rendelet szerint szavatossági igényéhez a létrejött fogyasztói szerződést a fogyasztónak kell bizonyítania, az eredeti ÁFÁs számla bemutatásával. A szavatossági igényről jegyzőkönyvet kell felvenni. A szavatossági eljárást a rendelet 4.§-a részletesen leírja.

Felhívjuk figyelmét, hogy a 45/2014(II.26)Korm.r.29.§ alapján a Vásárló a Korm.e.20.§ pontban adott elállási jogával nem élhet olyan termék megrendelése esetében, amelyet a Vásárló utasításai alapján vagy kifejezett kérésének megfelelően állítottak elő.

J)

A vonatkozó jogszabályok:

Z)

Záradék

a) 2014.06.14 előtt kötött fogyasztói szerződések (megrendelések) esetére jelen vásárlói tájékoztatót és az ÁSZF-et tartalmában, a 17/1999.(II.5) Korm.r.-tel összhangban kell értelmezni.

b) A Szolgáltató bármikor jogosult jelen vásárlási tájékoztató és WÁSZF kondícióit egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.

c) Jelen tájékoztatóban nem szabályozott esetekben a J) pontban jelzett jogszabályok kerülnek alkalmazásra, illetve a Mangone Kft. email és telefonos ügyfélszolgálata tud szóbeli, vagy írásbeli, további, részletes tájékoztatást adni.

I. FEJETET 1.sz. melléklete

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

1. Kellékszavatosság

- Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával? Ön a szolgáltatás hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a 2013. évi V. tv (Polgári Törvénykönyv) 6:159.§ - 6:167.§ szabályai szerint.

- Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján? Ön - választása szerint - az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

- Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét? Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

- Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét? Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

- Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének? A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Mangone Kft., mint "vállalkozás" nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság (Ptk. 6:168.§ - 6:170.§)

- Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával? Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

- Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján? Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

- Milyen esetben minősül a termék hibásnak? A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

- Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét? Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

- Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét? Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

- A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól? A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: - a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy - a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy - a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

3. Jótállás (Ptk. 6:171.§ - 6:174.§)

Hibás teljesítés esetén szolgáltatók jótállásra kötelesek. Jótállás érvényesítési határidő a termékek átvétele utáni 14 naptári napon belül.

A hibás teljesítés a helyes összeállítású tételek újra kiszállításával kimenthető. Fogyasztó választhatja a tételek díjának visszafizetését is (a korábbi-, illetőleg az újra-szállítás költségeit szolgáltató visszaadni nem tudja, mert a szállítás, mint szolgáltatás megtörténik a csomag átvételével).

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után - és a szállítónak a fogyasztótól való eljövetele után - keletkezett.

Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Tájékoztató érvényes: 2018.08.21-től.

II. FEJEZET

Adatkezelési Nyilatkozat a 2011.évi CXII.tv. (Infotv.) szerint

Jelen weboldalon keresztül történő vásárláshoz előzetes regisztráció szükséges - a látogatáshoz ajánlott, a vásárláshoz kötelező.

Infotv. 4.§ szerinti adatok köre: a fogyasztói szerződés (45/2014(II.26) Korm.r. szerinti) létrejöttéhez, a megrendelések teljesítése és a megrendelések díjának beszedését bizonylatoló, 2003. évi XCII. (Art.) szerinti nyugta vagy számla kiadásához szükséges adatok.

A "www.naturenergia.hu" webáruház tulajdonosa, mint (Infotv.3.§. 9 és 18) adatkezelő és adatfeldolgozó:

Az ügyfél az adatai megadásával felhatalmazza a "Mangone Kft."-t adatainak a 2011. évi CXII. Információs önrendelkezési jogról szóló törvény 4.§(1) és 5.§(1)a) alapján, kizárólag jelen Adatkezelési Nyilatkozat szerinti célnak megfelelő kezelésére.

A regisztráció során megadott adatokat a "Mangone Kft." kívül álló személyek részére nem közli, azokat nyilvánosságra nem hozza. A nyilvántartott adatokhoz csak a "Mangone Kft." felelős munkatársai férhetnek hozzá.

Infotv.7.§(5) alapján a regisztrált adatok zárt adatbázisban kerülnek tárolásra, azokhoz sem a weboldal látogatói, sem más regisztrált fogyasztók nem tudnak hozzáférni.

2001:CVIII.Ektv.4.§ h) pontja tekintetében tájékoztatjuk vásárlóinkat, hogy adataik kezelését webtárhely-szolgáltatóként a Silihost Kft. (székhely és postacím: 2800 Tatabánya, Boróka utca 7.; tel.: +36 1 788-4060; email: i n f o @ silihost.hu) üzemelteti a Magyar Telekom Dataplex budapesti szerverházában. A webáruházban rögzített megrendelési adatok tárolása tehát helyileg Magyarországon belül, Budapesten történik.

Megrendelésekkel kapcsolatos adatok Infotv.5.§(1)b) pontja a 2003:XCII.Art.47.§(3) alapján teljesítendő, Art.164.§(1) szerint legalább 5 évig (a kibocsátott számlákon az adó megállapításához jog elévüléséig) kezelendőek.

Infotv.14.§ szerint ez időn belül a fogyasztó (vásárló) kérelmezheti az adatkezelőnél

Tájékoztató utoljára frissítve: 2017.12.15.